Regionalna agencija za razvoj istočne Srbije pokrenula je niz aktivnosti na uspostavljanju regionalnog brenda istočne Srbije, kojim će biti označavani proizvodi i usluge sa našeg područja.
Tim povodom, RARIS 11. januara u 11 sati organizuje okrugli sto sa ciljem da potencijalne korisnike regionalne oznake bliže upozna sa pojmom regionalnog brendiranja.Okrugli sto će se održati u prostorijama RARIS-a, u Zaječaru.
-Na osnovu iskustava koja su imali regioni sa pozamašnim vremenskim stažom u regionalnom brendiranju od uspostavljanja brenda, za očekivati je da region istočne Srbije u budućnosti postigne više pozitivnih efekata od brendiranja kao što su: diferenciranje proizovođača i pružalaca usluga iz istočne Srbije od proizovođača i pružalaca usluga konkurentskih regija, značajno veća vidljivost brendiranih proizovoda i usluga, bolja i kvalitetnija promocija proizvođača, odnosno pružalaca usluga uz minimalne dodatne troškove, benefit od publiciteta koji će sobom nositi regionalni brend, približavanje tržištu, rast tražnje za proizvodima i uslugama sa regiona, kao reakcija na globalizaciju proizvodnje i snabdevanja, bolja saradnja sa velikim trgovinskim lancima i mogućnost prodaje kroz specijalizovane prodavnice, odnosno jasno obeležene sekcije u većim trgovinskim objektima, kažu u Regionalnoj agenciji za razvoj istočne Srbije.
Na okruglom stolu biće obuhvaćene različite teme: Pojam regionalnog brendiranja i značaj regionalnog brenda istočne Srbije, iskustva Hrvatske sa regionalnim brendiranjem i primeri uspešnih brendova, uslovi i kriterijumi koje će morati da ispune korisnici regionalnog brenda istočne Srbije.