Home / Najave / RARIS predstavlja regionalni brend istočne Srbije

RARIS predstavlja regionalni brend istočne Srbije

Regionalna agencija za razvoj istočne Srbije pokrenula je niz aktivnosti na uspostavljanju regionalnog brenda istočne Srbije, kojim će biti označavani proizvodi i usluge sa našeg područja.

Tim povodom, RARIS 11. januara u 11 sati organizuje okrugli sto sa ciljem da potencijalne korisnike regionalne oznake bliže upozna sa pojmom regionalnog brendiranja.Okrugli sto će se održati u prostorijama RARIS-a, u Zaječaru.

-Na osnovu iskustava koja su imali regioni sa pozamašnim vremenskim stažom u regionalnom brendiranju od uspostavljanja brenda, za očekivati je da region istočne Srbije u budućnosti postigne više pozitivnih efekata od brendiranja kao što su: diferenciranje proizovođača i pružalaca usluga iz istočne Srbije od proizovođača i pružalaca usluga konkurentskih regija, značajno veća vidljivost brendiranih proizovoda i usluga, bolja i kvalitetnija promocija proizvođača, odnosno pružalaca usluga uz minimalne dodatne troškove, benefit od publiciteta koji će sobom nositi regionalni brend, približavanje tržištu, rast tražnje za proizvodima i uslugama sa regiona, kao reakcija na globalizaciju proizvodnje i snabdevanja, bolja saradnja sa velikim trgovinskim lancima i mogućnost prodaje kroz specijalizovane prodavnice, odnosno jasno obeležene sekcije u većim trgovinskim objektima, kažu u Regionalnoj agenciji za razvoj istočne Srbije.

Na okruglom stolu  biće obuhvaćene različite teme: Pojam regionalnog brendiranja i značaj regionalnog brenda istočne Srbije, iskustva Hrvatske sa regionalnim brendiranjem i primeri uspešnih brendova, uslovi i kriterijumi koje će morati da ispune korisnici regionalnog brenda istočne Srbije.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

x

Check Also

SUTRA SU MITROVSKE ZADUŠNICE

Srpska pravoslavna crkva i vernici će sutra, 5. novembra obeležiti jedan od ...